Friday, February 27, 2009

Hari-hari mendung....Hatikupun mendung....


2, 3 hari ni asyik mendung dan hujan aje...ke kerja hujan dan balik pun hujan... Kl...apalagi suatu kewajipanlah kalau hujan jem berbatu2....Bayangkan kalau perjalanan selalu aku balik umah hanya 1 jam tapi hari Rabu tu aku dapat extra 1 jam...Terus esoknya (semalam) aku MC sbb migrain. Huks, Huks sedapnya kepalaku...Mujur Dr Jisham memahami & oh...B/P aku naik lagi...nape ni...stress sungguh aku...

Datang keje ari ni pagi2 boss dah panggil. "Nape tak keje...semalam" Aku: "migrain boss". Boss: "This for you, but if U change yr mind pls let me know k". Dalam hati ku:"keh keh keh....keja gila. Tak kan ku patah balik." BTW boss, thanks, coz you brought me here...being such a nice boss, so generous boss but sometimes so lok lak boss and bossssssy boss...heh he he...

Bila baca surat release tu rasa sedih lak...Oh...this is the end of my career....hiks, hiks, hiks... But ku pujuk hatiku...Tak pelah aku berkorban demi anak2 & familyku dan juga utk diriku....Aku sebenarnya selama ini terlalu sibuk ngan kerja kerja kerja and masa untuk MU kurang aku laksanakan...betapa aku membazirkan masaku selama ini dan aku lupa padaMU ya Allah..

Sesungguhnya, aku akan menempuh kehidupan baruku tak lama lagi...what else to say yeh....oklah for me being a full-time house-wife, being a full time mother is one of the highest salaried jobs in my position, since the payment is pure luvs...

Thanks hubby, memahami aku...besar tanggungjawabku selepas ini sebenarnya...InysaAllah akan aku laksanakan selagi hayatku dikandung badan.....

No comments:

Post a Comment