Wednesday, February 4, 2009

Course: AMLA -Law & Practise Quality Hotel City Centre

Semalam 03 February 2009, aku pergi course AMLA kat Hotel Quality City Centre Jln Raja Laut. Aku parking keta kat belakang ODEAN (skrg dah tak ada panggung tu) depan Campbell sbb balik nanti nak gi JAKEL. Syok gak coursenya, ingatkan boring, maklumlah AMLA mesti banyak act yg akan dipelajari, tapi facilitatornya Prof. Dr Yee Mei Peng, IBBM dapat menyampaikanya dgn baik sekali so akupun tak boring w/pun pada sessi ptg agak mengantuk. Bisalah masa lunch aku tale semua yg ada, mulalah mata terkebil2 menunggu waktu break. Kul 5ptg course tamat, niat hati nak gi JAKEL terbantut, sbb hujan punyalah lebat...dgn hati yg hampa menebenglah aku kat Lobby hotel sampai hujan reda. Nak ku redah harus kuyup w/pun ada bwk payung comel dlm h/bagku sebab hujan teramat lebat dan berangin...

Hubby telefon ketawakan aku, katanya kalau aku parking kat hotel dah nak sampai rumah, skrg padan muka aku tak dapat gi shopping...Tak pe ada masa nanti aku akan pegi jugak...he he he

5.25 hujan agak reda, aku redah ke parking keta. Sampai sana kainku dah basah, statrt enjin aku balik umah ajelah....Menempuh jem spj Jalan Sultan Ismail, menuju ke Jln Kuching seterusnya Ke Jalan Duta...Slps TOL jalan clear sampai ke NKVE, di Damansara jeeeeeeeemmmm sampailah ke Subang, ya Allah, dah lama aku tak tempuh sebegini rasa macam nak nangis & peeeeenat sangat. Akhirnya sampai kat umah betul2 azan maghrib berkumandang....Waduh...mmg aku surrender....

No comments:

Post a Comment