Thursday, January 29, 2009

Petang tadi dengan lafaz bismillah hi tawakaltu....aku hantar my resignation letter to HR. Tak taulah apa comment dia orang nanti. Aku sudah membuat keputusan yg tepat dalam hidupku. Di usia menjangkau 42 tahun dah tiba masanya utk aku menumpukan sepenuh jiwa raga & juga hatiku pada anak2 dah r/tangga especially pada babyku...Semoga Allah merestui pada keputusan yg ku ambil ini. Aku selalu berpegang pada kata2 bahawa kalau kita ada masalah antara keluarga & kerja maka utamakanlah pd keluarga kerna mereka adalah segala2nya....Mengiringi perletakan jawatanku setelah 19 tahun aku bergelumang dalam dunia pekerjaan hujan di luar sana mencurah2 dengan lebatnya, itu maknanya ada rezeki lain yg menunggu aku di luar sana. Akhirnya demi keluarga aku redha meletakkan jawatanku....

No comments:

Post a Comment