Friday, January 2, 2009

Debaran utk diceaser.....

Masa tengah berdebar menanti utk kena ceaser...Menangis gak bila hubby buat lawak...Aku sedih & pilu..Tak tau kenapa..Harap semuanya berjalan lancar & lepas ni aku akan dapat baby comel lagi after 6 years tak pegang baby...so excited actually...Sepatutnya aku org pertama yg kena masuk OT. Tapi ada lak sister ni yg dah contraction dulu so Dr Fairuz lepaskan dia dulu ke OT...Aku pasang telinga coz masa menunggu dia kat katil sebelah aku je...Dia ni akan melahirkan baby yg agak besar, kalau sampai due date babynya akan berat sampai 6kg, that's why Dr Fairuz suruh awalkan kelahirannya...wou camnalah besounya baby dia ya...Tapi sister kat sebelah ni ada diabetis...setelah dilahirkan, babynya kurang oksigen & besar & mamnya lak ada diabetis so babynya kena tahan lak...Tak silap aku babynya lahir lebih kuarng 5kg + wou...Anak aku yg Yani tu lahirnya 3.6kg pun aku rasa besar inikan pulak 5kg plus....eh eh eh...


Kul leh kurang 7 malam Kak Esah , Bechik & tunang & Sabrina sampai all the way from Selayang, tu pun lepas sesat beberapa kali maklumlah orang Johor dtg Shah Alam, belajar lak kat Sabah, sesat barat lah jawabnya baru nak sampai kat DEMC he he he kesian depa...BTW thank you for your visit..

No comments:

Post a Comment